2012年12月19日

馬國明O嘴

馬國明O嘴

馬國明O嘴表情爆趣全城Like 黎耀祥呻平 望加人工

黎耀祥前晚壓倒大熱林峯三度稱帝,宣布一刻,有份角逐的馬國明當堂「O嘴」,似乎極為驚訝,表情爆趣,更被網友大讚表情真摯、可愛!馬國明昨日坦言當時「窒o左」:「我諗住阿峯攞,諗住起身恭喜佢,但宣布係祥仔,我窒o左一窒Dead Air o左!我都戥阿峯唔抵,因為佢多Fans,機會真係好大,當然祥仔攞係實至名歸!」

馬國明O嘴
馬國明O嘴

而祥仔亦表示當時很愕然,他昨日為新劇開工時說:「我都愕然,大家都諗阿峯攞。(加人工?)想加20至30%,好耐無加過,人工偏低。(得票比例奇怪?)唔同遊戲有唔同玩法,無絕對公平。」對於無線接獲24宗投訴不滿他稱帝,他說:「攞視帝唔代表我最好,我都有進步空間。」而前晚得獎後,祥仔與Fans在電視城外「吹喇叭」慶祝,其後返家食隔夜滷水鵝當消夜。

馬國明O嘴
以為林峯攞獎 馬國明O嘴 窒左一窒
 
此外,有指馬國明與朱晨麗「同車」撻著,二人昨日齊聲否認,並澄清同車還有周志文。
馬明O嘴:以為阿峯攞獎

馬國明昨接受電話訪問回應說:「今年一人一票覺得阿峯(林峯)攞獎機會好大,o個陣諗住起身恭喜阿峯,但宣布係祥仔,自己都窒左一窒dead air o左。自己都戥阿峯唔抵,因為佢多fans機會真係好大,當然祥仔攞亦實至名歸。」

有指「筍盤」馬明與朱晨麗「同車」撻著,他否認說:「o個日大家睇完《名媛望族》大結局一齊去消夜,車內仲有周志文,只係雜誌巧妙地遮o左,朱晨麗係好女仔,不過依家自己想做o野先。」朱晨麗也讚馬明是好男仔,但現在只是同事,當日同車其實還有其他人。

Keyword :馬國明O嘴

標籤